dimarts, 15 de novembre del 2011

JA TENIM FOTOGRAF OFICIAL PELS PARTITS DE BÀSQUET

Granollers a 15 de novembre del 2011


José Solvez, sí, sí, el mític Solvez, s’ha ofert de manera desinteressada a fer de fotògraf oficial dels partits de bàsquet en record del Toti.
José Solvez coneixia a l’amic Jordi, i aquesta és la seva aportació al record de qui no hauríem d’estar recordant sinó gaudint. Jo personalment, com tants d’altres de vosaltres, encara veig al Sólvez fent de fotògraf esportiu a Granollers. Van estar molts anys, molts moments, ell fotografiava, jo escrivia. Ara ens tornarem a retrobar, serà un plaer.
Ara, José, estàs davant del repte més difícil darrera una càmera. Hauràs de fer un esforç molt i molt gran per treure alguna foto esportiva d’alguns de nosaltres, però estic segur que després de tants anys trobaràs el moment just per no haver-nos de penedir d’haver estat fotografiats. De totes formes, jo ara ja li dono permís per utilitzar el Photoshop en les meves fotos i posar-me el cos de Michael Jordan.
Moltes gràcies José.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Qualsevol comentari serà eliminat si els administradors del bloc així ho determinen. Respecte, educació i tolerància.